Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Назва: Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы
Інші назви: Моделювання товарно-ринкової стратегії фірми
Modelling commodity-market strategy firm
Автори: Гострик, А.М.
Гострик, О.М.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Гострик А. М. Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко // Збірник наук. праць III Міжнар. наук.-практ. конф. «Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки». – Черкаси: Брама-Україна, 2013. – С. 11-14.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Брама-Україна
Ключові слова: моделирование
показатели эффективности
прогнозирование
моделювання
показники ефективності
прогнозування
modeling
performance indicators
forecasting
Короткий огляд (реферат): В докладе рассмотрены вопросы прогнозирования финансовых результатов деятельности фирмы, таких как количество клиентов, средний доход, рентабельность и порог инвестиций в маркетинг. На основании полученных результатов сделан вывод о перспективах развития фирмы на планируемый период с учетом условий рентабельности инвестиций в маркетинг и рекламу компании.
У доповіді розглянуті питання прогнозування фінансових результатів діяльності фірми, таких як кількість клієнтів, середній дохід, рентабельність і поріг інвестицій в маркетинг. На підставі отриманих результатів зроблено висновок про перспективи розвитку фірми на запланований період з урахуванням умов рентабельності інвестицій у маркетинг і рекламу компанії.
The report addressed the issue of forecasting financial performance of the firm, such as the number of customers, average revenue, profitability and threshold investment in marketing. Based on these results it was concluded about the prospects of the company in the planned period subject to the conditions ROI on marketing and advertising company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы.pdf218,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.