Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГострик, А.М.-
dc.contributor.authorГострик, О.М.-
dc.contributor.authorHostryk, A.-
dc.date.accessioned2014-11-04T14:55:37Z-
dc.date.available2014-11-04T14:55:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГострик А. М. Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко // Збірник наук. праць III Міжнар. наук.-практ. конф. «Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки». – Черкаси: Брама-Україна, 2013. – С. 11-14.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499-
dc.description.abstractВ докладе рассмотрены вопросы прогнозирования финансовых результатов деятельности фирмы, таких как количество клиентов, средний доход, рентабельность и порог инвестиций в маркетинг. На основании полученных результатов сделан вывод о перспективах развития фирмы на планируемый период с учетом условий рентабельности инвестиций в маркетинг и рекламу компании.ru_RU
dc.description.abstractУ доповіді розглянуті питання прогнозування фінансових результатів діяльності фірми, таких як кількість клієнтів, середній дохід, рентабельність і поріг інвестицій в маркетинг. На підставі отриманих результатів зроблено висновок про перспективи розвитку фірми на запланований період з урахуванням умов рентабельності інвестицій у маркетинг і рекламу компанії.-
dc.description.abstractThe report addressed the issue of forecasting financial performance of the firm, such as the number of customers, average revenue, profitability and threshold investment in marketing. Based on these results it was concluded about the prospects of the company in the planned period subject to the conditions ROI on marketing and advertising company.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБрама-Українаru_RU
dc.subjectмоделированиеru_RU
dc.subjectпоказатели эффективностиru_RU
dc.subjectпрогнозированиеru_RU
dc.subjectмоделюванняru_RU
dc.subjectпоказники ефективностіru_RU
dc.subjectпрогнозуванняru_RU
dc.subjectmodelingru_RU
dc.subjectperformance indicatorsru_RU
dc.subjectforecastingru_RU
dc.titleМоделирование товарно-рыночной стратегии фирмыru_RU
dc.title.alternativeМоделювання товарно-ринкової стратегії фірмиru_RU
dc.title.alternativeModelling commodity-market strategy firmru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы.pdf218,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.