Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Назва: HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації
Інші назви: HR-брендинг в системе управления персоналом современной организации
HR-branding in the personnel management system of the modern organization
Автори: Татаревська, М.С.
Сорока, О.В.
Лосікова, О.О.
Татаревская, М.С.
Сорока, А.В.
Лосикова, Е.А.
Tatarevska, M.
Soroka, A.
Losikova, O.
Бібліографічний опис: Татаревська М. С. HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації / М. С. Татаревська, О. В. Сорока, О. О. Лосікова // Економіка і регіон. - 2014. - №2(45). - С. 57-62.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка
Ключові слова: HR-бренд
HR-брендінг
складові HR-бренду
управління персоналом організації
HR-бренд
HR-брендинг
составляющие HR-бренда
управления персоналом организации
HR-brand
HR-branding
HR-brand components
personnel management in the organization
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню місця HR-брендінгу в системі управління персоналом сучасної організації. Проведено короткий огляд теоретичних підходів до розуміння сутності HR-бренду та HR-брендінгу. Запропоноване авторське визначення цих понять, що дозволяє врахувати в них місце і роль всіх працівників, технологій та проектів, що використовуються в управлінні персоналом. Визначено роль HR-брендінгу в забезпеченні загальної успішності та ефективності роботи організації.
Статья посвящена определению места HR-брендинга в системе управления персоналом современной организации. Проведен краткий обзор теоретических подходов к пониманию сущности HR-бренда и HR-брендинга. Предложенное авторское определение этих понятий, позволяет учесть в них место и роль всех работников, технологий и проектов, используемых в управлении персоналом. Определена роль HR-брендинга в обеспечении общей успешности и эффективности работы организации.
This article is devoted to the determination of the place of HR - branding in the personnel management system of the modern organization. A brief overview of the theoretical approaches to understanding the essence of the HR-brand and HR-branding was made. Authors proposed definition of these concepts, allowing them to take into account the role and place of all employees, technologies and projects used in personnel management. The role of HR-branding in ensuring overall success and effectiveness of the organization has been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.