Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Title: HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації
Other Titles: HR-брендинг в системе управления персоналом современной организации
HR-branding in the personnel management system of the modern organization
Authors: Татаревська, М.С.
Сорока, О.В.
Лосікова, О.О.
Татаревская, М.С.
Сорока, А.В.
Лосикова, Е.А.
Tatarevska, M.
Soroka, A.
Losikova, O.
Citation: Татаревська М. С. HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації / М. С. Татаревська, О. В. Сорока, О. О. Лосікова // Економіка і регіон. - 2014. - №2(45). - С. 57-62.
Issue Date: 2014
Publisher: Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка
Keywords: HR-бренд
HR-брендінг
складові HR-бренду
управління персоналом організації
HR-бренд
HR-брендинг
составляющие HR-бренда
управления персоналом организации
HR-brand
HR-branding
HR-brand components
personnel management in the organization
Abstract: Стаття присвячена визначенню місця HR-брендінгу в системі управління персоналом сучасної організації. Проведено короткий огляд теоретичних підходів до розуміння сутності HR-бренду та HR-брендінгу. Запропоноване авторське визначення цих понять, що дозволяє врахувати в них місце і роль всіх працівників, технологій та проектів, що використовуються в управлінні персоналом. Визначено роль HR-брендінгу в забезпеченні загальної успішності та ефективності роботи організації.
Статья посвящена определению места HR-брендинга в системе управления персоналом современной организации. Проведен краткий обзор теоретических подходов к пониманию сущности HR-бренда и HR-брендинга. Предложенное авторское определение этих понятий, позволяет учесть в них место и роль всех работников, технологий и проектов, используемых в управлении персоналом. Определена роль HR-брендинга в обеспечении общей успешности и эффективности работы организации.
This article is devoted to the determination of the place of HR - branding in the personnel management system of the modern organization. A brief overview of the theoretical approaches to understanding the essence of the HR-brand and HR-branding was made. Authors proposed definition of these concepts, allowing them to take into account the role and place of all employees, technologies and projects used in personnel management. The role of HR-branding in ensuring overall success and effectiveness of the organization has been defined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.