Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТатаревська, М.С.-
dc.contributor.authorСорока, О.В.-
dc.contributor.authorЛосікова, О.О.-
dc.contributor.authorТатаревская, М.С.-
dc.contributor.authorСорока, А.В.-
dc.contributor.authorЛосикова, Е.А.-
dc.contributor.authorTatarevska, M.-
dc.contributor.authorSoroka, A.-
dc.contributor.authorLosikova, O.-
dc.date.accessioned2014-11-05T08:04:22Z-
dc.date.available2014-11-05T08:04:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТатаревська М. С. HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації / М. С. Татаревська, О. В. Сорока, О. О. Лосікова // Економіка і регіон. - 2014. - №2(45). - С. 57-62.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню місця HR-брендінгу в системі управління персоналом сучасної організації. Проведено короткий огляд теоретичних підходів до розуміння сутності HR-бренду та HR-брендінгу. Запропоноване авторське визначення цих понять, що дозволяє врахувати в них місце і роль всіх працівників, технологій та проектів, що використовуються в управлінні персоналом. Визначено роль HR-брендінгу в забезпеченні загальної успішності та ефективності роботи організації.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена определению места HR-брендинга в системе управления персоналом современной организации. Проведен краткий обзор теоретических подходов к пониманию сущности HR-бренда и HR-брендинга. Предложенное авторское определение этих понятий, позволяет учесть в них место и роль всех работников, технологий и проектов, используемых в управлении персоналом. Определена роль HR-брендинга в обеспечении общей успешности и эффективности работы организации.-
dc.description.abstractThis article is devoted to the determination of the place of HR - branding in the personnel management system of the modern organization. A brief overview of the theoretical approaches to understanding the essence of the HR-brand and HR-branding was made. Authors proposed definition of these concepts, allowing them to take into account the role and place of all employees, technologies and projects used in personnel management. The role of HR-branding in ensuring overall success and effectiveness of the organization has been defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПолтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюкаru_RU
dc.subjectHR-брендru_RU
dc.subjectHR-брендінгru_RU
dc.subjectскладові HR-брендуru_RU
dc.subjectуправління персоналом організаціїru_RU
dc.subjectHR-брендru_RU
dc.subjectHR-брендингru_RU
dc.subjectсоставляющие HR-брендаru_RU
dc.subjectуправления персоналом организацииru_RU
dc.subjectHR-brandru_RU
dc.subjectHR-brandingru_RU
dc.subjectHR-brand componentsru_RU
dc.subjectpersonnel management in the organizationru_RU
dc.titleHR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організаціїru_RU
dc.title.alternativeHR-брендинг в системе управления персоналом современной организацииru_RU
dc.title.alternativeHR-branding in the personnel management system of the modern organizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.