Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2526
Назва: Методологічні засади оцінювання підприємств згідно світового досвіду
Інші назви: Методологические основы оценки предприятий согласно мирового опыта
Methodological bases for evaluation of enterprises according to the world experience
Автори: Нападовська, І.В.
Нападовская, И.В.
Napadovska, I.
Бібліографічний опис: Нападовська І. В. Методичні засади оцінювання підприємств згідно світового досвіду / І. В. Нападовська // Інноваційна економіка. – 2009. – № 1 (11). – С. 258–263.
Дата публікації: 2009
Ключові слова: концепції вартості підприємства
субстанційна вартість
методики оцінювання
суб’єктивна вартість
концепции стоимости предприятия
субстанциальный стоимость
методики оценивания
субстанционная стоимость
concepts of the enterprise value
substantial cost
methods of the evaluation
substance value
Короткий огляд (реферат): В статті здійснено порівняння сильних та слабких сторін методичного забезпечення основних концепцій оцінювання в Європі та Америці.
В статье осуществлено сравнение сильных и слабых сторон методического обеспечения основных концепций оценивания в Европе и Америке.
The article represents comparison of merits and demerits of main concepts of the methodology in Europe and America.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2526
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.