Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Title: Теоретичні аспекти конкурентоспроможності готельного підприємства
Other Titles: Теоретические аспекты конкурентоспособности гостиничного предприятия
The theoretical aspects of holel competitiveness
Authors: Бортник, Л.В.
Бортник, Л.В.
Bortnyk, L.
Citation: Бортник Л. В. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності готельного підприємства / Л. В. Бортник // «Актуальні проблеми використання економічного потенціалу: держава, регіон, підприємство»: Матеріали ІII Всеукраїнської наук.-практ. конф. , (Бердянськ, 10-11 квітня 2014 р.) – Донецьк : Донбас, 2014. – С. 231-232.
Issue Date: 2014
Publisher: Донбас
Keywords: конкурентоспроможність
готель
рентабельність
частка ринку
рівень споживчої атрактивності
конкурентоспособность
гостиница
рентабельность
доля рынка
уровень потребительской аттрактивности
сompetitiveness
hotel
profitability
market share
consumer attractiveness rate
Abstract: Розглянуто сутність компаративного, ресурсного і системного підходів до визначення категорії «конкурентоспроможність підприємства». Дано авторське визначення поняттю «конкурентоспроможність підприємства готельного бізнесу» та охарактеризовано її основні складники.
Рассмотрено сущность компаративного, ресурсного и системного подходов к определению категории «конкурентоспособность предприятия». Дано авторское определение понятию «конкурентоспособность предприятия гостиничного бизнеса» и охарактеризованы ее основные составляющие элементы.
The essence of comparative, resource and system approaches to the definition of the category "enterprise competitiveness" has been considered. The author’s definition of the concept “hotel competitiveness” has been provided and its main components have been characterized.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.