Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національна академія природоохоронного і курортного будівництва

Анотація

Проаналізовано, стосовно суб’єктів туристичної галузі, основні, відомі з публікацій останніх років, підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємств. Вивчено зв’язок між часткою ринку, що належить туристичним підприємствам, і основними показниками ефективності їх діяльності. Обґрунтовано висновки про неможливість ототожнення ринкової частки із рівнем конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Проанализированы, по отношению к субъектам туристической отрасли, основные, известные из публикаций последних лет, подходы к определению уровня конкурентоспособности предприятий. Изучена связь между долей рынка, принадлежащей туристическим предприятиям, и основными показателями эффективности их деятельности. Обоснованы выводы о невозможности отождествления доли рынка с уровнем конкурентоспособности туристических предприятий.
The major, well-known from the reсent years publications, approaches to determining the level of competitiveness of enterprises, related to subjects of tourism industry, were analyzed. The relationship between the market share, owned by tourism enterprises, and key performance indicators of their activity were studied. The impossibility of identifying the market share with the level of competitiveness of tourism enterprises was concluded.

Опис

Бібліографічний опис

Павлоцький В. Я. Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки / В. Я. Павлоцький // Економіка і управління. – 2013. - №5. – С. 24-30.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються