Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Назва: Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки
Інші назви: Aнализ зависимости уровня конкурентоспособности туристических предприятий от контролируемой ими доли рынка
Analysis dependensy of the tourism enterprise competitiveness level from their market share
Автори: Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
Бібліографічний опис: Павлоцький В. Я. Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки / В. Я. Павлоцький // Економіка і управління. – 2013. - №5. – С. 24-30.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національна академія природоохоронного і курортного будівництва
Ключові слова: конкуренція
рівень конкурентоспроможності
частка ринку
рентабельність продажів
рентабельність діяльності
лінійна кореляція
рангова кореляція
конкуренция
уровень конкурентоспособности
доля рынка
рентабельность продаж
рентабельность деятельности
линейная корреляция
ранговая корреляция
competition
competitiveness level
market share
return on sales
return on activity
linear correlation
rank correlation
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано, стосовно суб’єктів туристичної галузі, основні, відомі з публікацій останніх років, підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємств. Вивчено зв’язок між часткою ринку, що належить туристичним підприємствам, і основними показниками ефективності їх діяльності. Обґрунтовано висновки про неможливість ототожнення ринкової частки із рівнем конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Проанализированы, по отношению к субъектам туристической отрасли, основные, известные из публикаций последних лет, подходы к определению уровня конкурентоспособности предприятий. Изучена связь между долей рынка, принадлежащей туристическим предприятиям, и основными показателями эффективности их деятельности. Обоснованы выводы о невозможности отождествления доли рынка с уровнем конкурентоспособности туристических предприятий.
The major, well-known from the reсent years publications, approaches to determining the level of competitiveness of enterprises, related to subjects of tourism industry, were analyzed. The relationship between the market share, owned by tourism enterprises, and key performance indicators of their activity were studied. The impossibility of identifying the market share with the level of competitiveness of tourism enterprises was concluded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.