Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Title: Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки
Other Titles: Aнализ зависимости уровня конкурентоспособности туристических предприятий от контролируемой ими доли рынка
Analysis dependensy of the tourism enterprise competitiveness level from their market share
Authors: Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
Citation: Павлоцький В. Я. Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки / В. Я. Павлоцький // Економіка і управління. – 2013. - №5. – С. 24-30.
Issue Date: 2013
Publisher: Національна академія природоохоронного і курортного будівництва
Keywords: конкуренція
рівень конкурентоспроможності
частка ринку
рентабельність продажів
рентабельність діяльності
лінійна кореляція
рангова кореляція
конкуренция
уровень конкурентоспособности
доля рынка
рентабельность продаж
рентабельность деятельности
линейная корреляция
ранговая корреляция
competition
competitiveness level
market share
return on sales
return on activity
linear correlation
rank correlation
Abstract: Проаналізовано, стосовно суб’єктів туристичної галузі, основні, відомі з публікацій останніх років, підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємств. Вивчено зв’язок між часткою ринку, що належить туристичним підприємствам, і основними показниками ефективності їх діяльності. Обґрунтовано висновки про неможливість ототожнення ринкової частки із рівнем конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Проанализированы, по отношению к субъектам туристической отрасли, основные, известные из публикаций последних лет, подходы к определению уровня конкурентоспособности предприятий. Изучена связь между долей рынка, принадлежащей туристическим предприятиям, и основными показателями эффективности их деятельности. Обоснованы выводы о невозможности отождествления доли рынка с уровнем конкурентоспособности туристических предприятий.
The major, well-known from the reсent years publications, approaches to determining the level of competitiveness of enterprises, related to subjects of tourism industry, were analyzed. The relationship between the market share, owned by tourism enterprises, and key performance indicators of their activity were studied. The impossibility of identifying the market share with the level of competitiveness of tourism enterprises was concluded.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.