Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлоцький, В.Я.-
dc.contributor.authorПавлоцкий, В.Я.-
dc.contributor.authorPavlotsky, V.-
dc.date.accessioned2014-11-18T13:33:08Z-
dc.date.available2014-11-18T13:33:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПавлоцький В. Я. Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки / В. Я. Павлоцький // Економіка і управління. – 2013. - №5. – С. 24-30.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599-
dc.description.abstractПроаналізовано, стосовно суб’єктів туристичної галузі, основні, відомі з публікацій останніх років, підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємств. Вивчено зв’язок між часткою ринку, що належить туристичним підприємствам, і основними показниками ефективності їх діяльності. Обґрунтовано висновки про неможливість ототожнення ринкової частки із рівнем конкурентоспроможності туристичних підприємств.ru_RU
dc.description.abstractПроанализированы, по отношению к субъектам туристической отрасли, основные, известные из публикаций последних лет, подходы к определению уровня конкурентоспособности предприятий. Изучена связь между долей рынка, принадлежащей туристическим предприятиям, и основными показателями эффективности их деятельности. Обоснованы выводы о невозможности отождествления доли рынка с уровнем конкурентоспособности туристических предприятий.-
dc.description.abstractThe major, well-known from the reсent years publications, approaches to determining the level of competitiveness of enterprises, related to subjects of tourism industry, were analyzed. The relationship between the market share, owned by tourism enterprises, and key performance indicators of their activity were studied. The impossibility of identifying the market share with the level of competitiveness of tourism enterprises was concluded.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональна академія природоохоронного і курортного будівництваru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectрівень конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectчастка ринкуru_RU
dc.subjectрентабельність продажівru_RU
dc.subjectрентабельність діяльностіru_RU
dc.subjectлінійна кореляціяru_RU
dc.subjectрангова кореляціяru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectуровень конкурентоспособностиru_RU
dc.subjectдоля рынкаru_RU
dc.subjectрентабельность продажru_RU
dc.subjectрентабельность деятельностиru_RU
dc.subjectлинейная корреляцияru_RU
dc.subjectранговая корреляцияru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectcompetitiveness levelru_RU
dc.subjectmarket shareru_RU
dc.subjectreturn on salesru_RU
dc.subjectreturn on activityru_RU
dc.subjectlinear correlationru_RU
dc.subjectrank correlationru_RU
dc.titleАналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової часткиru_RU
dc.title.alternativeAнализ зависимости уровня конкурентоспособности туристических предприятий от контролируемой ими доли рынкаru_RU
dc.title.alternativeAnalysis dependensy of the tourism enterprise competitiveness level from their market shareru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.