Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
Title: Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств
Other Titles: Маркетинговый инструментарий статистической оценки конкурентоспособности предприятий
Marketing tools of statistical evaluation of the enterprises’ competitiveness
Authors: Янковий, О.Г.
Янковой, А.Г.
Yankovoy, A.
Citation: Янковий О. Г. Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств / О. Г. Янковий // Економіка: реалії часу. – 2014. – №4 (14). – С. 63-72.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний політехнічний університет
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
багатовимірні статистичні методи
маркетингова діяльність
конкурентоспособность предприятия
многомерные статистические методы
маркетинговая деятельность
competitiveness of the enterprise
multivariate statistical methods
marketing activities
Abstract: У статті розглянуто підходи щодо оцінки конку-рентоспроможності підприємств за допомогою методів багатовимірного статистичного аналізу. Наведено методологічні засади визначення конкурентоспроможності у маркетинговій діяльності підприємства за факторним аналізом, таксономією та багатовимірним шкалюванням. Ці методи базуються на розгляданні конкурентоспроможності підприємства як економічної ознаки, що безпосередньо не вимірюється, тобто є прихованою, латентною.
В статье рассмотрены подходы к оценке конкурентоспособности предприятий с помощью методов многомерного статистического анализа. Приведены методологические основы определения конкурентоспособности в маркетинговой деятельности предприятия с помощью факторного анализа, таксономии иnмногомерного шкалирования. Эти методы базируются на рассмотрении конкурентоспособности предприятия как экономического фактора, который непосредственно не измеряется, то есть является скрытым, латентным.
The article discusses approaches to the assessment of the competitiveness of enterprises using methods of multivariate statistical analysis. The methodological basis is given for determining the competitiveness in the marketing activity of the enterprise with the help of factor analysis, multidimensional scaling and taxonomy. These methods are based on the consideration of the company's competitiveness as an economic factor, which is not measured directly, it is hidden, latent.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.