Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
Назва: Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств
Інші назви: Маркетинговый инструментарий статистической оценки конкурентоспособности предприятий
Marketing tools of statistical evaluation of the enterprises’ competitiveness
Автори: Янковий, О.Г.
Янковой, А.Г.
Yankovoy, A.
Бібліографічний опис: Янковий О. Г. Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств / О. Г. Янковий // Економіка: реалії часу. – 2014. – №4 (14). – С. 63-72.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний політехнічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
багатовимірні статистичні методи
маркетингова діяльність
конкурентоспособность предприятия
многомерные статистические методы
маркетинговая деятельность
competitiveness of the enterprise
multivariate statistical methods
marketing activities
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи щодо оцінки конку-рентоспроможності підприємств за допомогою методів багатовимірного статистичного аналізу. Наведено методологічні засади визначення конкурентоспроможності у маркетинговій діяльності підприємства за факторним аналізом, таксономією та багатовимірним шкалюванням. Ці методи базуються на розгляданні конкурентоспроможності підприємства як економічної ознаки, що безпосередньо не вимірюється, тобто є прихованою, латентною.
В статье рассмотрены подходы к оценке конкурентоспособности предприятий с помощью методов многомерного статистического анализа. Приведены методологические основы определения конкурентоспособности в маркетинговой деятельности предприятия с помощью факторного анализа, таксономии иnмногомерного шкалирования. Эти методы базируются на рассмотрении конкурентоспособности предприятия как экономического фактора, который непосредственно не измеряется, то есть является скрытым, латентным.
The article discusses approaches to the assessment of the competitiveness of enterprises using methods of multivariate statistical analysis. The methodological basis is given for determining the competitiveness in the marketing activity of the enterprise with the help of factor analysis, multidimensional scaling and taxonomy. These methods are based on the consideration of the company's competitiveness as an economic factor, which is not measured directly, it is hidden, latent.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.