Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнковий, О.Г.-
dc.contributor.authorЯнковой, А.Г.-
dc.contributor.authorYankovoy, A.-
dc.date.accessioned2014-11-19T09:33:56Z-
dc.date.available2014-11-19T09:33:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯнковий О. Г. Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств / О. Г. Янковий // Економіка: реалії часу. – 2014. – №4 (14). – С. 63-72.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи щодо оцінки конку-рентоспроможності підприємств за допомогою методів багатовимірного статистичного аналізу. Наведено методологічні засади визначення конкурентоспроможності у маркетинговій діяльності підприємства за факторним аналізом, таксономією та багатовимірним шкалюванням. Ці методи базуються на розгляданні конкурентоспроможності підприємства як економічної ознаки, що безпосередньо не вимірюється, тобто є прихованою, латентною.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены подходы к оценке конкурентоспособности предприятий с помощью методов многомерного статистического анализа. Приведены методологические основы определения конкурентоспособности в маркетинговой деятельности предприятия с помощью факторного анализа, таксономии иnмногомерного шкалирования. Эти методы базируются на рассмотрении конкурентоспособности предприятия как экономического фактора, который непосредственно не измеряется, то есть является скрытым, латентным.-
dc.description.abstractThe article discusses approaches to the assessment of the competitiveness of enterprises using methods of multivariate statistical analysis. The methodological basis is given for determining the competitiveness in the marketing activity of the enterprise with the help of factor analysis, multidimensional scaling and taxonomy. These methods are based on the consideration of the company's competitiveness as an economic factor, which is not measured directly, it is hidden, latent.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectбагатовимірні статистичні методиru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectмногомерные статистические методыru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseru_RU
dc.subjectmultivariate statistical methodsru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleМаркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємствru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговый инструментарий статистической оценки конкурентоспособности предприятийru_RU
dc.title.alternativeMarketing tools of statistical evaluation of the enterprises’ competitivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.