Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
Назва: Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств
Інші назви: Формирование выборки в маркетинговых исследованиях машиностроительных предприятий
The sampling in marketing research of machine-building enterprises
Автори: Янковий, О.Г.
Янковой, А.Г.
Yankovoy, A.
Бібліографічний опис: Янковий О. Г. Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 2 (53). – С. 173-179.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: вибірка
маркетингове дослідження
інновації
споживач
машинобудівна галузь
выборка
маркетинговое исследование
инновации
потребитель
машиностроительная отрасль
sampling
marketing research
innovation
consumer
machine-building industry
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання проведення вибіркового обстеження в сучасному маркетинговому дослідженні інновацій. Проаналізовано існуючі підходи до формування вибірки і визначення її стандартної й граничної помилок та побудови довірчих інтервалів параметрів генеральної сукупності.
Рассмотрены вопросы проведения выборочного обследования в современном маркетинговом исследовании инноваций. Проанализированы существующие подходы к формированию выборки и определение ее стандартной и предельной ошибок и построения доверительных интервалов параметров генеральной совокупности.
The problems of sample surveys in contemporary marketing research innovation were considered. The existing approaches to sampling and determination of its standard and limiting errors and construct confidence intervals of the parameters of the General set were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 53
Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.