Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Розглянуто питання проведення вибіркового обстеження в сучасному маркетинговому дослідженні інновацій. Проаналізовано існуючі підходи до формування вибірки і визначення її стандартної й граничної помилок та побудови довірчих інтервалів параметрів генеральної сукупності.
Рассмотрены вопросы проведения выборочного обследования в современном маркетинговом исследовании инноваций. Проанализированы существующие подходы к формированию выборки и определение ее стандартной и предельной ошибок и построения доверительных интервалов параметров генеральной совокупности.
The problems of sample surveys in contemporary marketing research innovation were considered. The existing approaches to sampling and determination of its standard and limiting errors and construct confidence intervals of the parameters of the General set were analyzed.
Рассмотрены вопросы проведения выборочного обследования в современном маркетинговом исследовании инноваций. Проанализированы существующие подходы к формированию выборки и определение ее стандартной и предельной ошибок и построения доверительных интервалов параметров генеральной совокупности.
The problems of sample surveys in contemporary marketing research innovation were considered. The existing approaches to sampling and determination of its standard and limiting errors and construct confidence intervals of the parameters of the General set were analyzed.
Опис
Бібліографічний опис
Янковий О. Г. Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 2 (53). – С. 173-179.