Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
Title: Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств
Other Titles: Формирование выборки в маркетинговых исследованиях машиностроительных предприятий
The sampling in marketing research of machine-building enterprises
Authors: Янковий, О.Г.
Янковой, А.Г.
Yankovoy, A.
Citation: Янковий О. Г. Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 2 (53). – С. 173-179.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: вибірка
маркетингове дослідження
інновації
споживач
машинобудівна галузь
выборка
маркетинговое исследование
инновации
потребитель
машиностроительная отрасль
sampling
marketing research
innovation
consumer
machine-building industry
Abstract: Розглянуто питання проведення вибіркового обстеження в сучасному маркетинговому дослідженні інновацій. Проаналізовано існуючі підходи до формування вибірки і визначення її стандартної й граничної помилок та побудови довірчих інтервалів параметрів генеральної сукупності.
Рассмотрены вопросы проведения выборочного обследования в современном маркетинговом исследовании инноваций. Проанализированы существующие подходы к формированию выборки и определение ее стандартной и предельной ошибок и построения доверительных интервалов параметров генеральной совокупности.
The problems of sample surveys in contemporary marketing research innovation were considered. The existing approaches to sampling and determination of its standard and limiting errors and construct confidence intervals of the parameters of the General set were analyzed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
Appears in Collections:Випуск 2, № 53
Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.