Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковий, О.Г.-
dc.contributor.authorЯнковой, А.Г.-
dc.contributor.authorYankovoy, A.-
dc.date.accessioned2014-11-19T11:55:18Z-
dc.date.available2014-11-19T11:55:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯнковий О. Г. Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 2 (53). – С. 173-179.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610-
dc.description.abstractРозглянуто питання проведення вибіркового обстеження в сучасному маркетинговому дослідженні інновацій. Проаналізовано існуючі підходи до формування вибірки і визначення її стандартної й граничної помилок та побудови довірчих інтервалів параметрів генеральної сукупності.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены вопросы проведения выборочного обследования в современном маркетинговом исследовании инноваций. Проанализированы существующие подходы к формированию выборки и определение ее стандартной и предельной ошибок и построения доверительных интервалов параметров генеральной совокупности.-
dc.description.abstractThe problems of sample surveys in contemporary marketing research innovation were considered. The existing approaches to sampling and determination of its standard and limiting errors and construct confidence intervals of the parameters of the General set were analyzed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectвибіркаru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectмашинобудівна галузьru_RU
dc.subjectвыборкаru_RU
dc.subjectмаркетинговое исследованиеru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectпотребительru_RU
dc.subjectмашиностроительная отрасльru_RU
dc.subjectsamplingru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.subjectmachine-building industryru_RU
dc.titleФормування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємствru_RU
dc.title.alternativeФормирование выборки в маркетинговых исследованиях машиностроительных предприятийru_RU
dc.title.alternativeThe sampling in marketing research of machine-building enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 53
Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.