Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський державний аграрний університет

Анотація

В статті розглянуто необхідність формування асортиментної стратегії для м’ясопереробних підприємств. Побудовано матрицю БКГ та проаналізовано отримані результати, сформовано висновки щодо основних тенденції асортиментної політики м’ясопереробних підприємств.
В статье рассмотрена необходимость формирования ассортиментной стратегии для мясоперерабатывающих предприятий. Построено матрицу БКГ и проанализированы полученные результаты, сформулированы выводы относительно основных тенденции ассортиментной политики мясоперерабатывающих предприятий.
The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.

Опис

Бібліографічний опис

Дяченко Л. Е. Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств / Л. Е. Дяченко, Я. М. Безнесюк // Аграрний вісник Причорномор’я. – 2012. - № 65. - С. 63-66.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються