Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський державний аграрний університет
Анотація
В статті розглянуто необхідність формування асортиментної стратегії для м’ясопереробних підприємств. Побудовано матрицю БКГ та проаналізовано отримані результати, сформовано висновки щодо основних тенденції асортиментної політики м’ясопереробних підприємств.
В статье рассмотрена необходимость формирования ассортиментной стратегии для мясоперерабатывающих предприятий. Построено матрицу БКГ и проанализированы полученные результаты, сформулированы выводы относительно основных тенденции ассортиментной политики мясоперерабатывающих предприятий.
The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.
В статье рассмотрена необходимость формирования ассортиментной стратегии для мясоперерабатывающих предприятий. Построено матрицу БКГ и проанализированы полученные результаты, сформулированы выводы относительно основных тенденции ассортиментной политики мясоперерабатывающих предприятий.
The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дяченко Л. Е. Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств / Л. Е. Дяченко, Я. М. Безнесюк // Аграрний вісник Причорномор’я. – 2012. - № 65. - С. 63-66.