Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2667
Title: Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств
Other Titles: Формирование ассортиментной стратегии мясоперерабатывающих предприятий
The forming of assortment strategy for meat-processing industry
Authors: Дяченко, Л.Е.
Безнесюк, Я.М.
Дяченко, Л.Э.
Безнесюк, Я.Н.
Dyachenko, L.
Beznesyuk, Y.
Citation: Дяченко Л. Е. Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств / Л. Е. Дяченко, Я. М. Безнесюк // Аграрний вісник Причорномор’я. – 2012. - № 65. - С. 63-66.
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Keywords: асортиментна стратегія
м’ясопереробна промисловість
методи стратегічного аналізу
матриця БКГ
ассортиментная стратегия
мясоперерабатывающая промышленность
методы стратегического анализа
матрица БКГ
assortment strategy
meat-processing industry
methods of Strategic analysis
BCG matrix
Abstract: В статті розглянуто необхідність формування асортиментної стратегії для м’ясопереробних підприємств. Побудовано матрицю БКГ та проаналізовано отримані результати, сформовано висновки щодо основних тенденції асортиментної політики м’ясопереробних підприємств.
В статье рассмотрена необходимость формирования ассортиментной стратегии для мясоперерабатывающих предприятий. Построено матрицу БКГ и проанализированы полученные результаты, сформулированы выводы относительно основных тенденции ассортиментной политики мясоперерабатывающих предприятий.
The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2667
Appears in Collections:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.