Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Title: Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві
Other Titles: Методика аналіза качества обслуживания потребителей на туристическом предприятии
Method of analysis of consumer’s quality service in tourist firm (enterprise)
Authors: Бедрадіна, Г.К.
Герасименко, В.Г.
Бедрадина, А.К.
Герасименко, В.Г.
Bedradina, G.
Gerasimenko, V.
Citation: Бедрадіна Г. К. Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Экономика Крыма. - 2010. - №1 (30). - С. 178-183.
Issue Date: 2010
Publisher: ТНУ им. Вернадского
Keywords: якість туристичного продукту
якість обслуговування клієнтів
аналіз інцидентів
аналіз точок стикання
качество туристического продукта
качество обслуживания клиентов
анализ инцидентов
анализ точек соприкосновения
quality of tour product
quality of customer’s service
analysis of incidents
analysis of points of contact
Abstract: У статті обґрунтовується положення про наявність в туроператорської діяльності двох видів якості послуг: «якості туристичного продукту» і «якості обслуговування клієнтів». Відповідно до наведеного тезису якість туристичного продукту пропонується аналізувати на основі структуризації і оцінки його окремих елементів. Для оцінки якості обслуговування клієнтів найбільш підходящим автори вважають метод, що пов'язаний з аналізом точок стикання персоналу фірми з клієнтурою.
В статье обосновывается положение о наличии в туроператорской деятельности двух видов качества услуг: «качества туристического продукта» и «качества обслуживания клиентов». В соответствии с приведенным тезисом качество туристического продукта предлагается анализировать на основе структуризации и оценки его отдельных элементов. Для оценки качества обслуживания клиентов наиболее подходящим авторы считают метод, основанный на анализе точек соприкосновения персонала фирмы с клиентурой.
It is grounded position of presence in the touroperating activity two kinds of service’s quality in the article. There are “quality of tour product” and “quality of client’s service”. In accordance with mentioned thesis it is suggested to analyse quality of tourist product on the basis of structurization and estimation of its particular elements. Authors consider to be the most appropriate for the estimation of consumer’s service quality the method, based on analysis of points of contact of personal with clients.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.