Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorГерасименко, В.Г.-
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorГерасименко, В.Г.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.contributor.authorGerasimenko, V.-
dc.date.accessioned2014-12-12T12:14:53Z-
dc.date.available2014-12-12T12:14:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Экономика Крыма. - 2010. - №1 (30). - С. 178-183.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується положення про наявність в туроператорської діяльності двох видів якості послуг: «якості туристичного продукту» і «якості обслуговування клієнтів». Відповідно до наведеного тезису якість туристичного продукту пропонується аналізувати на основі структуризації і оцінки його окремих елементів. Для оцінки якості обслуговування клієнтів найбільш підходящим автори вважають метод, що пов'язаний з аналізом точок стикання персоналу фірми з клієнтурою.ru_RU
dc.description.abstractВ статье обосновывается положение о наличии в туроператорской деятельности двух видов качества услуг: «качества туристического продукта» и «качества обслуживания клиентов». В соответствии с приведенным тезисом качество туристического продукта предлагается анализировать на основе структуризации и оценки его отдельных элементов. Для оценки качества обслуживания клиентов наиболее подходящим авторы считают метод, основанный на анализе точек соприкосновения персонала фирмы с клиентурой.-
dc.description.abstractIt is grounded position of presence in the touroperating activity two kinds of service’s quality in the article. There are “quality of tour product” and “quality of client’s service”. In accordance with mentioned thesis it is suggested to analyse quality of tourist product on the basis of structurization and estimation of its particular elements. Authors consider to be the most appropriate for the estimation of consumer’s service quality the method, based on analysis of points of contact of personal with clients.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТНУ им. Вернадскогоru_RU
dc.subjectякість туристичного продуктуru_RU
dc.subjectякість обслуговування клієнтівru_RU
dc.subjectаналіз інцидентівru_RU
dc.subjectаналіз точок стиканняru_RU
dc.subjectкачество туристического продуктаru_RU
dc.subjectкачество обслуживания клиентовru_RU
dc.subjectанализ инцидентовru_RU
dc.subjectанализ точек соприкосновенияru_RU
dc.subjectquality of tour productru_RU
dc.subjectquality of customer’s serviceru_RU
dc.subjectanalysis of incidentsru_RU
dc.subjectanalysis of points of contactru_RU
dc.titleМетодика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємствіru_RU
dc.title.alternativeМетодика аналіза качества обслуживания потребителей на туристическом предприятииru_RU
dc.title.alternativeMethod of analysis of consumer’s quality service in tourist firm (enterprise)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.