Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710
Назва: Особливості формування асортименту сучасних електропобутових машин на ринку України
Інші назви: Особенности формирования ассортимента современных электробытовых машин на рынке Украины
Features of formation of the range of modern household electric appliances in the market of Ukraine
Автори: Захарчук, В.Г.
Захарчук, В.Г.
Zakharchuk, V.
Бібліографічний опис: Захарчук В. Г. Особливості формування асортименту сучасних електропобутових машин на ринку України / В. Г. Захарчук // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2008. - № 15 (71). – С. 144-152.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: електропобутові машини
споживчі властивості
асортимент
технічний рівень
ефективність експлуатації
імпорт
ринок
конкуренція
электробытовые машины
потребительские свойства
ассортимент
технический уровень
эффективность эксплуатации
импорт
рынок
конкуренция
household electric appliances
consumer values
assortment
technical level
effectiveness of usage
іmport
market
competition
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються фактори, що впливають на формування асортименту електропобутових машин і основні напрямки, за якими змінюється асортимент під впливом науково-технічного прогресу. Проаналізовано основні тенденції ринку електропобутових машин в Україні. Доведено, що оновленню асортименту товарів на ринку сприяє конкуренція, яка зумовлює надходження на ринок нових товарів з новими споживчими властивостями.
В статье рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортимента электробытовых машин и основные направления, по которым меняется ассортимент под влиянием научно-технического прогресса. Проанализированы основные тенденции рынка электробытовых машин в Украине. Доказано, что обновлению ассортимента товаров на рынке оказывает содействие конкуренция, которая предопределяет поступления на рынок новых товаров с новыми потребительскими свойствами.
The article discusses the factors influencing the formation range of household electric appliances and main areas in which the range of changes under the influence of scientific and technological progress takes place. Main trends of household electric appliances market in Ukraine were analized.It was proved that the updating the range of goods on the market assists competition, which determines the market penetration of new products with new consumer properties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.