Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2713
Назва: Товарознавчі та маркетингові аспекти дослідження ринку взуттєвих товарів
Інші назви: Товароведные и маркетинговые аспекты исследования рынка обувных товаров
Merchandizing and marketing aspects of research of the market of footwear goods
Автори: Захарчук, В.Г.
Захарчук, В.Г.
Zakharchuk, V.
Бібліографічний опис: Захарчук В. Г. Товарознавчі та маркетингові аспекти дослідження ринку взуттєвих товарів / В. Г. Захарчук., О. В. Пєх // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2009. - № 19 (97). – С. 77-89.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: асортимент взуття
споживчі властивості
рівень якості
конкурентне середовище
сегментація ринку
групи споживачів
ассортимент обуви
потребительские свойства
уровень качества
конкурентная среда
сегментация рынка
группы потребителей
the range of footwear
consumer characteristics
quality
competition
market segmentation
consumer groups
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються фактори, що впливають на формування асортименту взуттєвих товарів і основні напрямки, за якими змінюється асортимент під впливом науково-технічного прогресу. Запропоновано все взуття, яке надходить на ринок України поділити на чотири групи за якістю. Для ефективної комерційної діяльності на ринку взуттєвих товарів виникає необхідність його сегментації. Доведено, що оновленню асортименту товарів на ринку сприяє конкуренція, яка зумовлює надходження на ринок якісних вітчизняних товарів із застосуванням державних регулятивних важелів.
В статье рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортимента обувных товаров и основные направления, по которым меняется ассортимент под влиянием научно-технического прогресса. Предложено всю обувь, которая поступает на рынок Украины поделить на четыре группы по качеству. Для эффективной коммерческой деятельности на рынке обувных товаров возникает необходимость его сегментации. Доказано, что обновлению ассортимента товаров на рынке оказывает содействие конкуренция, которая предопределяет поступления на рынок качественных отечественных товаров с применением государственных регулятивных рычагов.
The article examines the factors influencing the formation of footwear assortment and basic directions in which changes under the influence of scientific and technical progress take place. It is suggested all shoes that come on the market of Ukraine should be divided into four groups according to the quality. For effective business in the market of footwear products segmentation is necessary . It is proved that updating the range of goods on the market adds to the competition, which determines the penetration of high-quality domestic goods on the market with the use of state regulatory levers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2713
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.