Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714
Назва: Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів
Інші назви: Современные тенденции рынка парфюмерных товаров
Current trends of the market of perfumery goods
Автори: Захарчук, В.Г.
Захарчук, В.Г.
Zakharchuk, V.
Бібліографічний опис: Захарчук В.Г. Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів / В. Г. Захарчук., І. В. Шевчук // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2009. - № 19 (97). – С. 98-109.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: парфумерні товари
якість запаху
асортимент
споживчі властивості
групи споживачів
структура ринку парфумів
лідери виробників
інфраструктура
парфюмерные товары
качество запаха
ассортимент
потребительские свойства
группы потребителей
структура рынка духов
лидеры производителей
инфраструктура
perfumery products
the quality of smell
assortment
consumer characteristics
consumer groups
perfumery market structure
leading manufacturers
infrastructure
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються фактори, що впливають на формування асортименту парфумерних товарів і основні напрямки, за якими змінюється асортимент під впливом науково-технічного прогресу. Насичення ринку диктує схожість асортименту в різних мережах, а також рівень цін, але вже починає набирати силу тенденція створення ексклюзивного асортименту в кожній мережі.
В статье рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортимента парфюмерных товаров и основные направления, по которым меняется ассортимент под влиянием научно-технического прогресса. Насыщение рынка диктует схожесть ассортимента в различных сетях, а также уровень цен, но уже начинает набирать силу тенденция создания эксклюзивного ассортимента в каждой сети.
The article discusses the factors affecting the formation of perfumery assortment and main areas in which changes the assortment under the influence of scientific and technical progress. Saturation of the market dictates the assortment similarity in different networks, as well as the price level, but the trend starts of creating an exclusive assortment in each network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів.pdf390,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.