Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський державний економічний університет

Анотація

У статті розглядаються фактори, що впливають на формування асортименту парфумерних товарів і основні напрямки, за якими змінюється асортимент під впливом науково-технічного прогресу. Насичення ринку диктує схожість асортименту в різних мережах, а також рівень цін, але вже починає набирати силу тенденція створення ексклюзивного асортименту в кожній мережі.
В статье рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортимента парфюмерных товаров и основные направления, по которым меняется ассортимент под влиянием научно-технического прогресса. Насыщение рынка диктует схожесть ассортимента в различных сетях, а также уровень цен, но уже начинает набирать силу тенденция создания эксклюзивного ассортимента в каждой сети.
The article discusses the factors affecting the formation of perfumery assortment and main areas in which changes the assortment under the influence of scientific and technical progress. Saturation of the market dictates the assortment similarity in different networks, as well as the price level, but the trend starts of creating an exclusive assortment in each network.

Опис

Бібліографічний опис

Захарчук В.Г. Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів / В. Г. Захарчук., І. В. Шевчук // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2009. - № 19 (97). – С. 98-109.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються