Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарчук, В.Г.-
dc.contributor.authorЗахарчук, В.Г.-
dc.contributor.authorZakharchuk, V.-
dc.date.accessioned2014-12-12T13:59:29Z-
dc.date.available2014-12-12T13:59:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗахарчук В.Г. Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів / В. Г. Захарчук., І. В. Шевчук // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2009. - № 19 (97). – С. 98-109.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714-
dc.description.abstractУ статті розглядаються фактори, що впливають на формування асортименту парфумерних товарів і основні напрямки, за якими змінюється асортимент під впливом науково-технічного прогресу. Насичення ринку диктує схожість асортименту в різних мережах, а також рівень цін, але вже починає набирати силу тенденція створення ексклюзивного асортименту в кожній мережі.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортимента парфюмерных товаров и основные направления, по которым меняется ассортимент под влиянием научно-технического прогресса. Насыщение рынка диктует схожесть ассортимента в различных сетях, а также уровень цен, но уже начинает набирать силу тенденция создания эксклюзивного ассортимента в каждой сети.-
dc.description.abstractThe article discusses the factors affecting the formation of perfumery assortment and main areas in which changes the assortment under the influence of scientific and technical progress. Saturation of the market dictates the assortment similarity in different networks, as well as the price level, but the trend starts of creating an exclusive assortment in each network.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectпарфумерні товариru_RU
dc.subjectякість запахуru_RU
dc.subjectасортиментru_RU
dc.subjectспоживчі властивостіru_RU
dc.subjectгрупи споживачівru_RU
dc.subjectструктура ринку парфумівru_RU
dc.subjectлідери виробниківru_RU
dc.subjectінфраструктураru_RU
dc.subjectпарфюмерные товарыru_RU
dc.subjectкачество запахаru_RU
dc.subjectассортиментru_RU
dc.subjectпотребительские свойстваru_RU
dc.subjectгруппы потребителейru_RU
dc.subjectструктура рынка духовru_RU
dc.subjectлидеры производителейru_RU
dc.subjectинфраструктураru_RU
dc.subjectperfumery productsru_RU
dc.subjectthe quality of smellru_RU
dc.subjectassortmentru_RU
dc.subjectconsumer characteristicsru_RU
dc.subjectconsumer groupsru_RU
dc.subjectperfumery market structureru_RU
dc.subjectleading manufacturersru_RU
dc.subjectinfrastructureru_RU
dc.titleСучасні тенденції ринку парфумерних товарівru_RU
dc.title.alternativeСовременные тенденции рынка парфюмерных товаровru_RU
dc.title.alternativeCurrent trends of the market of perfumery goodsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів.pdf390,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.