Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2715
Назва: Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу
Інші назви: Управление качеством услуг туристического предприятия на основе бенчмаркинга
Quality management of services of the tourist enterprise on the basis of a benchmarking
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу / Г. К. Бедрадіна // Сучасні технології управління туристичними та готельно-ресторанним бізнесом: Матеріали першої Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (25 вересня 2009 р). – 2009. – С. 40-42.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Маріупольський державний гуманітарний університет
Ключові слова: бенчмаркінг
туризм
туристичні послуги
управління
туристичні підприємства
бенчмаркинг
туризм
туристические услуги
управление
туристические предприятия
benchmarking
tourism
travel services
management
tourism enterprises
Короткий огляд (реферат): У ринковій економіці увагу приділяють проблемам якості. Серйозна конкурентна боротьба обумовила у країнах з розвинутою ринковою економікою розробку програм якості. В наукових дослідженнях та в практиці виникла необхідність вироблення об’єктивних показників для оцінки можливостей фірм виробляти продукцію з необхідними якісними характеристиками. Ефективне функціювання туристичного підприємства в сучасних умовах передбачає адекватне реагування на змінення ситуації на ринку. Саме цим обумовлена, зокрема, необхідність впровадження бенчмаркінгу в систему управління якістю послуг туристичного підприємства.
В рыночной экономике внимание уделяют проблемам качества. Серьезная конкурентная борьба обусловила в странах с развитой рыночной экономикой разработку программ качества. В научных исследованиях и в практике возникла необходимость выработки объективных показателей для оценки возможностей фирм производить продукцию с необходимыми качественными характеристиками. Эффективное функционирование туристического предприятия в современных условиях предполагает адекватное реагирование на изменение ситуации на рынке. Именно этим обусловлена, в частности, необходимость внедрения бенчмаркинга в систему управления качеством услуг туристического предприятия.
In market economy the attention is paid to quality problems. Serious competitive fight caused in the countries with the developed market economy development of programs of quality. In scientific researches and in practice there was a need of development of objective indicators to make production with necessary qualitative characteristics for an assessment of opportunities of firms. Effective functioning of the tourist enterprise in modern conditions assumes adequate response to change of a situation in the market. It caused, in particular, need of introduction of a benchmarking in a control system of quality of services of the tourist enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2715
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.