Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2014-12-15T07:25:42Z-
dc.date.available2014-12-15T07:25:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу / Г. К. Бедрадіна // Сучасні технології управління туристичними та готельно-ресторанним бізнесом: Матеріали першої Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (25 вересня 2009 р). – 2009. – С. 40-42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2715-
dc.description.abstractУ ринковій економіці увагу приділяють проблемам якості. Серйозна конкурентна боротьба обумовила у країнах з розвинутою ринковою економікою розробку програм якості. В наукових дослідженнях та в практиці виникла необхідність вироблення об’єктивних показників для оцінки можливостей фірм виробляти продукцію з необхідними якісними характеристиками. Ефективне функціювання туристичного підприємства в сучасних умовах передбачає адекватне реагування на змінення ситуації на ринку. Саме цим обумовлена, зокрема, необхідність впровадження бенчмаркінгу в систему управління якістю послуг туристичного підприємства.ru_RU
dc.description.abstractВ рыночной экономике внимание уделяют проблемам качества. Серьезная конкурентная борьба обусловила в странах с развитой рыночной экономикой разработку программ качества. В научных исследованиях и в практике возникла необходимость выработки объективных показателей для оценки возможностей фирм производить продукцию с необходимыми качественными характеристиками. Эффективное функционирование туристического предприятия в современных условиях предполагает адекватное реагирование на изменение ситуации на рынке. Именно этим обусловлена, в частности, необходимость внедрения бенчмаркинга в систему управления качеством услуг туристического предприятия.-
dc.description.abstractIn market economy the attention is paid to quality problems. Serious competitive fight caused in the countries with the developed market economy development of programs of quality. In scientific researches and in practice there was a need of development of objective indicators to make production with necessary qualitative characteristics for an assessment of opportunities of firms. Effective functioning of the tourist enterprise in modern conditions assumes adequate response to change of a situation in the market. It caused, in particular, need of introduction of a benchmarking in a control system of quality of services of the tourist enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМаріупольський державний гуманітарний університетru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectтуристичні підприємстваru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристические услугиru_RU
dc.subjectуправлениеru_RU
dc.subjectтуристические предприятияru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecttravel servicesru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjecttourism enterprisesru_RU
dc.titleУправління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгуru_RU
dc.title.alternativeУправление качеством услуг туристического предприятия на основе бенчмаркингаru_RU
dc.title.alternativeQuality management of services of the tourist enterprise on the basis of a benchmarkingru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.