Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусєва, О.В.-
dc.contributor.authorГусева, О.В.-
dc.contributor.authorGusyeva, O.-
dc.date.accessioned2013-05-24T06:47:13Z-
dc.date.available2013-05-24T06:47:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГусєва О. В. Ціни як індикатор ділової активності на ринку готельних послуг крупного міста / О. В. Гусєва // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010 – № 39.- С. 44–51.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/271-
dc.description.abstractУ статті проведено порівняльний аналіз цін на готельні послуги в крупних містах світу й у м. Одесі, виявлено певні тенденції, пов'язані з ціновою політикою, та зроблені висновки про вплив цін на ділову активність готельних підприємств. У результаті дослідження проведено групування готелів м. Одеси за рівнем цін. A comparative price analysis is conducted in the hotel services of large cities. There was found out certain tendencies of Odessa’s hotel market in the article. The conclusions of prices influence to business activity of hotel enterprises have been done. The research resulted in working out of the hotels classification by the price level criterion.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleЦіни як індикатор ділової активності на ринку готельних послуг крупного містаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 39
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусєва О.В. Ціни як індикатор ділової активності.pdf283,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.