Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Назва: Культурологічний вимір освіти як соціального інституту
Інші назви: Культурологическое измерение образования как социального института
Culturological dimension of education as a social institution
Автори: Щубелка, Н.В.
Щубелка, Н.В.
Schubelka, N.
Бібліографічний опис: Щубелка Н. В. Культурологічний вимір освіти як соціального інституту / Н. В. Щубелка // Філософські дослідження: збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2011. – Випуск № 14. - С. 32–42.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля
Ключові слова: культурологічний підхід
культура
освіта
трансформація
освітній ідеал
парадигма
культурологический подход
культура
образование
трансформация
образовательный идеал
парадигма
culturological approach
culture
education
transformation
educational ideal
paradigm
Короткий огляд (реферат): В даній статті освіта розглядається як цілісне системне утворення в контексті буття культури та соціокультурних аспектів. Звернення до культурно-історичної панорами освітнього процесу, усталеним освітянським парадигмам уможливило розкриття взаємозв’язку освіти і культури та зробити висновок про визначальну роль культурних чинників у розвитку освіти як соціального інституту.
В данной статье образование рассматривается как целостное системное образование в контексте бытия культуры и социокультурных аспектов. Обращение к культурно-исторической панораме образовательного процесса, устоявшимся образовательным парадигмам позволило раскрыть взаимосвязь между культурой и образованием и сделать вывод об исключительной роли культурного фактора в развитии образования как социального института.
In the article education is considered as holistic educational system in the context of being of culture and sociocultural aspects. Culturalhistorical panorama of educational process as settled educational paradigms highlights interrelation of culture and education and lets draw a conclusion on the role of cultural factor in the development of education as a social institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Культурологічний вимір освіти як соціального інституту.pdf691,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.