Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩубелка, Н.В.-
dc.contributor.authorЩубелка, Н.В.-
dc.contributor.authorSchubelka, N.-
dc.date.accessioned2014-12-26T13:13:47Z-
dc.date.available2014-12-26T13:13:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЩубелка Н. В. Культурологічний вимір освіти як соціального інституту / Н. В. Щубелка // Філософські дослідження: збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2011. – Випуск № 14. - С. 32–42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735-
dc.description.abstractВ даній статті освіта розглядається як цілісне системне утворення в контексті буття культури та соціокультурних аспектів. Звернення до культурно-історичної панорами освітнього процесу, усталеним освітянським парадигмам уможливило розкриття взаємозв’язку освіти і культури та зробити висновок про визначальну роль культурних чинників у розвитку освіти як соціального інституту.ru_RU
dc.description.abstractВ данной статье образование рассматривается как целостное системное образование в контексте бытия культуры и социокультурных аспектов. Обращение к культурно-исторической панораме образовательного процесса, устоявшимся образовательным парадигмам позволило раскрыть взаимосвязь между культурой и образованием и сделать вывод об исключительной роли культурного фактора в развитии образования как социального института.-
dc.description.abstractIn the article education is considered as holistic educational system in the context of being of culture and sociocultural aspects. Culturalhistorical panorama of educational process as settled educational paradigms highlights interrelation of culture and education and lets draw a conclusion on the role of cultural factor in the development of education as a social institution.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет ім. Володимира Даляru_RU
dc.subjectкультурологічний підхідru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectтрансформаціяru_RU
dc.subjectосвітній ідеалru_RU
dc.subjectпарадигмаru_RU
dc.subjectкультурологический подходru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectобразованиеru_RU
dc.subjectтрансформацияru_RU
dc.subjectобразовательный идеалru_RU
dc.subjectпарадигмаru_RU
dc.subjectculturological approachru_RU
dc.subjectcultureru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjecttransformationru_RU
dc.subjecteducational idealru_RU
dc.subjectparadigmru_RU
dc.titleКультурологічний вимір освіти як соціального інститутуru_RU
dc.title.alternativeКультурологическое измерение образования как социального институтаru_RU
dc.title.alternativeCulturological dimension of education as a social institutionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Культурологічний вимір освіти як соціального інституту.pdf691,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.