Сучасна освіта в контексті парадигмальних зрушень
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля
Анотація
В роботі досліджуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти. На культурно-соціальній основі розглядається змістовне наповнення освіти, розкриваються особливості освітніх технологій та визначаються основні проблеми освітньо-педагогічної діяльності.
В работе исследуются основные тенденции развития современной системы образования. На культурно-социальной основе характеризуется содержание образования и образовательные технологии, выделяются основные проблемы образовательной деятельности.
The basic development tendencies of modern education system are studied in this work. The content of education and educational technologies are given on the cultural and social basis. The basic problems of educational and pedagogical activity are emphasized here too.
В работе исследуются основные тенденции развития современной системы образования. На культурно-социальной основе характеризуется содержание образования и образовательные технологии, выделяются основные проблемы образовательной деятельности.
The basic development tendencies of modern education system are studied in this work. The content of education and educational technologies are given on the cultural and social basis. The basic problems of educational and pedagogical activity are emphasized here too.
Опис
Ключові слова
парадигма, освітні технології, освітньо-педагогічна діяльність, зміст освіти, теорія виховання, парадигма, образовательные технологии, образовательно-педагогическая деятельность, содержание образования, теория воспитания, paradigm, educational technologies, educational and pedagogical activity, education maintenance, education theory
Бібліографічний опис
Щубелка Н. В. Сучасна освіта в контексті парадигмальних зрушень / Н. В. Щубелка // Філософські дослідження: збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2010. – Випуск № 12. - С. 51–60.