Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2757
Назва: Брендинг туристического региона
Інші назви: Брендінг туристичного регіону
Branding of the tourist region
Автори: Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Нездойминов С. Г. Брендинг туристического региона / С. Г. Нездойминов // Вестник ПГУ. Серия: Экономика. – 2014. - №4 (23). - С. 78-85.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Пермский государственный национальный исследовательский университет
Ключові слова: конкурентоспособность
маркетинг
позиционирование
туристический поток
гостиничные услуги
бренд
туристический регион
конкурентоспроможність
маркетинг
позиціонування
туристичний потік
готельні послуги
бренд
туристичний регіон
competitiveness
marketing
positioning
tourist flow
hotel services
brand
tourist region
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены современные проблемы брендинга как одного из маркетинговых инструментов повышения конкурентоспособности туристического региона. Проведен анализ региональных факторов, влияющих на разработку бренда туристического региона и его конкурентоспособность в целом. Предложены подходы к брендингу и продвижению туристического региона. Региональный туристический бренд, автор предлагает рассматривать как один из инструментов продвижения туристско-рекреационного потенциала территории. Предлагаемые меры включают как формирование информационного поля, так и направления модернизации инфраструктуры, внедрение новых стандартов качества обслуживания туристов и отдыхающих на приморских территориях. Даны рекомендации по продвижению туристического бренда региона на туристическом рынке.
У статті розглянуто сучасні проблеми брендингу як одного з маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності туристичного регіону. Проведено аналіз регіональних факторів, що впливають на розробку бренду туристичного регіону та його конкурентоспроможність в цілому. Запропоновано підходи до брендингу та просуванню туристичного регіону. Регіональний туристичний бренд, автор пропонує розглядати як один з інструментів просування туристично-рекреаційного потенціалу території. Пропоновані заходи включають як формування інформаційного поля, так і напрями модернізації інфраструктури, впровадження нових стандартів якості обслуговування туристів і відпочиваючих на приморських територіях. Дано рекомендації по просуванню туристичного бренду регіону на туристичному ринку.
The article examines contemporary issues of branding as a marketing tool for improving the competitiveness of tourism in the region. The analysis of the regional factors affecting the development of the brand in the region and its tourist competitiveness in general. Proposed approaches to branding and brand promotion of the tourist region. Formation of regional tourism brands, the author proposes to consider as one of the tools of investment in tourist and recreational potential of the area. Suggested measures include both the formation of the information field and the direction of modernization of infrastructure, introduction of new service quality standards of tourists and vacationers in coastal areas. Recommendations are given to promote regional tourism brand in the tourist market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2757
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брендинг туристического региона.pdf4,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.