Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2015-02-11T11:38:41Z-
dc.date.available2015-02-11T11:38:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Брендинг туристического региона / С. Г. Нездойминов // Вестник ПГУ. Серия: Экономика. – 2014. - №4 (23). - С. 78-85.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2757-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены современные проблемы брендинга как одного из маркетинговых инструментов повышения конкурентоспособности туристического региона. Проведен анализ региональных факторов, влияющих на разработку бренда туристического региона и его конкурентоспособность в целом. Предложены подходы к брендингу и продвижению туристического региона. Региональный туристический бренд, автор предлагает рассматривать как один из инструментов продвижения туристско-рекреационного потенциала территории. Предлагаемые меры включают как формирование информационного поля, так и направления модернизации инфраструктуры, внедрение новых стандартов качества обслуживания туристов и отдыхающих на приморских территориях. Даны рекомендации по продвижению туристического бренда региона на туристическом рынке.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні проблеми брендингу як одного з маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності туристичного регіону. Проведено аналіз регіональних факторів, що впливають на розробку бренду туристичного регіону та його конкурентоспроможність в цілому. Запропоновано підходи до брендингу та просуванню туристичного регіону. Регіональний туристичний бренд, автор пропонує розглядати як один з інструментів просування туристично-рекреаційного потенціалу території. Пропоновані заходи включають як формування інформаційного поля, так і напрями модернізації інфраструктури, впровадження нових стандартів якості обслуговування туристів і відпочиваючих на приморських територіях. Дано рекомендації по просуванню туристичного бренду регіону на туристичному ринку.-
dc.description.abstractThe article examines contemporary issues of branding as a marketing tool for improving the competitiveness of tourism in the region. The analysis of the regional factors affecting the development of the brand in the region and its tourist competitiveness in general. Proposed approaches to branding and brand promotion of the tourist region. Formation of regional tourism brands, the author proposes to consider as one of the tools of investment in tourist and recreational potential of the area. Suggested measures include both the formation of the information field and the direction of modernization of infrastructure, introduction of new service quality standards of tourists and vacationers in coastal areas. Recommendations are given to promote regional tourism brand in the tourist market.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПермский государственный национальный исследовательский университетru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпозиционированиеru_RU
dc.subjectтуристический потокru_RU
dc.subjectгостиничные услугиru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectтуристический регионru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectтуристичний потікru_RU
dc.subjectготельні послугиru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectтуристичний регіонru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectpositioningru_RU
dc.subjecttourist flowru_RU
dc.subjecthotel servicesru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjecttourist regionru_RU
dc.titleБрендинг туристического регионаru_RU
dc.title.alternativeБрендінг туристичного регіонуru_RU
dc.title.alternativeBranding of the tourist regionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брендинг туристического региона.pdf4,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.