Научные подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Анотація
Исследованы понятия туристический продукт, стратегия управления туристическим предприятием и проанализированы современные научно-методические основы формирования стратегии управления. Разработаны подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием в условиях конкуренции на туристическом рынке.
Досліджено поняття туристичний продукт, стратегія управління туристичним підприемством та проаналізовано сучасні науково-методичні засади щодо формування стратегіїї управління. Розроблено науково-методичні підходи щодо формування стратегії управління туристичним підприємством в умовах конкуренції на туристичному ринку.
Explored the concept tourist product, tourist enterprise management strategy and analyzes contemporary scientific and methodological principles of strategy management. Has developed an approach to the formation of tourist enterprise strategy of management given the competition at tourism market.
Досліджено поняття туристичний продукт, стратегія управління туристичним підприемством та проаналізовано сучасні науково-методичні засади щодо формування стратегіїї управління. Розроблено науково-методичні підходи щодо формування стратегії управління туристичним підприємством в умовах конкуренції на туристичному ринку.
Explored the concept tourist product, tourist enterprise management strategy and analyzes contemporary scientific and methodological principles of strategy management. Has developed an approach to the formation of tourist enterprise strategy of management given the competition at tourism market.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Нездойминов С. Г. Научные подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием / С. Г. Нездойминов, И. Ю. Шановская // Кримський економiчний вiсник. - 2014. - № 3 (10). – С.95-97.