Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2760
Title: Научные подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием
Other Titles: Наукові підходи до формування стратегії управління туристичним підприємством
Scientific approaches to strategy development management of tourism enterprise
Authors: Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Citation: Нездойминов С. Г. Научные подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием / С. Г. Нездойминов, И. Ю. Шановская // Кримський економiчний вiсник. - 2014. - № 3 (10). – С.95-97.
Issue Date: 2014
Publisher: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: туристический продукт
стратегия управления
туристическое предприятие
конкуренция
туристический рынок
туристичний продукт
стратегія управління
туристичне підприємство
конкуренція
туристичний ринок
tourist product
management strategy
tourist enterprise
competition
tourism market
Abstract: Исследованы понятия туристический продукт, стратегия управления туристическим предприятием и проанализированы современные научно-методические основы формирования стратегии управления. Разработаны подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием в условиях конкуренции на туристическом рынке.
Досліджено поняття туристичний продукт, стратегія управління туристичним підприемством та проаналізовано сучасні науково-методичні засади щодо формування стратегіїї управління. Розроблено науково-методичні підходи щодо формування стратегії управління туристичним підприємством в умовах конкуренції на туристичному ринку.
Explored the concept tourist product, tourist enterprise management strategy and analyzes contemporary scientific and methodological principles of strategy management. Has developed an approach to the formation of tourist enterprise strategy of management given the competition at tourism market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2760
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.