Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2015-02-11T12:02:01Z-
dc.date.available2015-02-11T12:02:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Научные подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием / С. Г. Нездойминов, И. Ю. Шановская // Кримський економiчний вiсник. - 2014. - № 3 (10). – С.95-97.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2760-
dc.description.abstractИсследованы понятия туристический продукт, стратегия управления туристическим предприятием и проанализированы современные научно-методические основы формирования стратегии управления. Разработаны подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятием в условиях конкуренции на туристическом рынке.ru_RU
dc.description.abstractДосліджено поняття туристичний продукт, стратегія управління туристичним підприемством та проаналізовано сучасні науково-методичні засади щодо формування стратегіїї управління. Розроблено науково-методичні підходи щодо формування стратегії управління туристичним підприємством в умовах конкуренції на туристичному ринку.-
dc.description.abstractExplored the concept tourist product, tourist enterprise management strategy and analyzes contemporary scientific and methodological principles of strategy management. Has developed an approach to the formation of tourist enterprise strategy of management given the competition at tourism market.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherТОВ «Видавничий дім «Гельветика»ru_RU
dc.subjectтуристический продуктru_RU
dc.subjectстратегия управленияru_RU
dc.subjectтуристическое предприятиеru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectтуристический рынокru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectстратегія управлінняru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectтуристичний ринокru_RU
dc.subjecttourist productru_RU
dc.subjectmanagement strategyru_RU
dc.subjecttourist enterpriseru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjecttourism marketru_RU
dc.titleНаучные подходы к формированию стратегии управления туристическим предприятиемru_RU
dc.title.alternativeНаукові підходи до формування стратегії управління туристичним підприємствомru_RU
dc.title.alternativeScientific approaches to strategy development management of tourism enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.