Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості

Abstract

Розглянуто проблеми функціонування ринку інжинірингових послуг, законодавчі та нормативні документи, що їх регламентують; обґрунтовано доцільність та підходи щодо створення системи менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008; розроблено етапи проектування, алгоритми процесів виконання електромонтажних робіт, операційні процедури; проведено експертне оцінювання якості; надано рекомендації щодо поліпшення.
Рассмотрены проблемы функционирования рынка инжиниринговых услуг, законодательные и нормативные документы, которые их регламентируют; обоснована целесообразность и подходы к созданию системы менеджмента качества в соответствии с требованиями международного стандарта ISO 9001: 2008; разработаны этапы проектирования, алгоритмы процессов выполнения электромонтажных работ, операционные процедуры; проведено экспертное оценивание качества; даны рекомендации по улучшению.
The problems of functioning of the market of engineering services, legislative and normative documents that regulate; the expediency and approaches to creating a quality management system in accordance with the requirements of international standard ISO 9001: 2008; developed the stages of design, algorithms, processes perform electrical work, operating procedures; conducted expert evaluation of quality; recommendations for improvement.

Description

Citation

Траченко Л. А. Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості: монографія / Л. А. Траченко. – Одеса: Атлант, 2014. – 212 c.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By