Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783
Назва: Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості
Інші назви: Инжиниринговые услуги как объект товароведения: экспертное оценивание качества
Engineering services as an object of commodity: expert quality evaluation
Автори: Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості: монографія / Л. А. Траченко. – Одеса: Атлант, 2014. – 212 c.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Атлант
Ключові слова: інжинірингові послуги
міжнародний стандарт ISO 9001:2008
системи менеджменту якості
експертне оцінювання якості
послуги з проектування
виконання робіт по зборці електротехнічного обладнання
проведення електромонтажних робіт
инжиниринговые услуги
международный стандарт ISO 9001:2008
системы менеджмента качества
экспертное оценивание качества
услуги по проектирования
выполнения работ по сборке электротехнического оборудования
проведение электромонтажных работ
engineering services
international standard ISO 9001:2008
quality management system
expert evaluation of quality
service design
execution of works on assembly of electrical equipment
electrical installation
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми функціонування ринку інжинірингових послуг, законодавчі та нормативні документи, що їх регламентують; обґрунтовано доцільність та підходи щодо створення системи менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008; розроблено етапи проектування, алгоритми процесів виконання електромонтажних робіт, операційні процедури; проведено експертне оцінювання якості; надано рекомендації щодо поліпшення.
Рассмотрены проблемы функционирования рынка инжиниринговых услуг, законодательные и нормативные документы, которые их регламентируют; обоснована целесообразность и подходы к созданию системы менеджмента качества в соответствии с требованиями международного стандарта ISO 9001: 2008; разработаны этапы проектирования, алгоритмы процессов выполнения электромонтажных работ, операционные процедуры; проведено экспертное оценивание качества; даны рекомендации по улучшению.
The problems of functioning of the market of engineering services, legislative and normative documents that regulate; the expediency and approaches to creating a quality management system in accordance with the requirements of international standard ISO 9001: 2008; developed the stages of design, algorithms, processes perform electrical work, operating procedures; conducted expert evaluation of quality; recommendations for improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783
ISBN: 978-617-7253-01-2
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.