Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2785
Назва: Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послуг
Інші назви: Система менеджмента качества как средство улучшения процесса предоставления образовательных услуг
Quality management system as a means of improving the delivery of educational services
Автори: Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послуг / Л. А. Траченко // Проблеми сучасного управління: економічні, екологічні, політико-правові, історичні, культурні, ментальні аспекти: зб. наук. праць за матеріалами Х Всеукр. наук.-практ. конф. до 25-річчя МАУП (26 лист. 2014 р., м. Одеса) / Одеський інститут МАУП. - Одеса: Лерадрук, 2014. – С. 19-27.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський інститут МАУП
Ключові слова: якість
система менеджменту якості
освітні послуги
ISO 9001:2008
логіко-структурний аналіз
качество
система менеджмента качества
образовательные услуги
ISO 9001:2008
логико-структурный анализ
quality
quality management system
educational services
ISO 9001: 2008
logical framework analysis
Короткий огляд (реферат): Досліджено питання проектування та впровадження системи менеджменту якості на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2008 у сфері освітніх послуг.
Исследованы вопросы проектирования и внедрения системы менеджмента качества на основе международного стандарта ISO 9001: 2008 в сфере образовательных услуг.
The problem of designing and implementing a quality management system based on ISO 9001: 2008 in the field of educational services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2785
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.