Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послуг
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський інститут МАУП
Анотація
Досліджено питання проектування та впровадження системи менеджменту якості на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2008 у сфері освітніх послуг.
Исследованы вопросы проектирования и внедрения системы менеджмента качества на основе международного стандарта ISO 9001: 2008 в сфере образовательных услуг.
The problem of designing and implementing a quality management system based on ISO 9001: 2008 in the field of educational services.
Исследованы вопросы проектирования и внедрения системы менеджмента качества на основе международного стандарта ISO 9001: 2008 в сфере образовательных услуг.
The problem of designing and implementing a quality management system based on ISO 9001: 2008 in the field of educational services.
Опис
Ключові слова
якість, система менеджменту якості, освітні послуги, ISO 9001:2008, логіко-структурний аналіз, качество, система менеджмента качества, образовательные услуги, ISO 9001:2008, логико-структурный анализ, quality, quality management system, educational services, ISO 9001: 2008, logical framework analysis
Бібліографічний опис
Траченко Л. А. Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послуг / Л. А. Траченко // Проблеми сучасного управління: економічні, екологічні, політико-правові, історичні, культурні, ментальні аспекти: зб. наук. праць за матеріалами Х Всеукр. наук.-практ. конф. до 25-річчя МАУП (26 лист. 2014 р., м. Одеса) / Одеський інститут МАУП. - Одеса: Лерадрук, 2014. – С. 19-27.