Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792
Назва: Брендинг как составляющая стратегии развития туристического региона
Інші назви: Брендінг як складова стратегії розвитку туристичного регіону
Branding as a component of the development strategy tourist region
Автори: Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Нездойминов С. Г. Брендинг как составляющая стратегии развития туристического региона / С. Г. Нездойминов // Problems of social and economic development of business: collective monograph. - Canada: BREEZ, 2014. – Vol. 1. – P. 78-86.
Дата публікації: 2014
Видавництво: BREEZE
Ключові слова: конкурентоспособность
маркетинг
брендинг
стратегия
туристический поток
гостиничные услуги
туристический регион
конкурентоспроможність
маркетинг
брендинг
стратегія
туристичний потік
готельні послуги
туристичний регіон
competitiveness
marketing
branding
strategy
tourist flow
hotel services
tourist region
Короткий огляд (реферат): Представленая динамика туристического потока в регионе, позволяет актуализировать современные проблемы управления развитием сферы туризма и гостеприимства в Одесском регионе. Проведен анализ региональных факторов, влияющих на разработку бренда туристического региона и его конкурентоспособность в целом. Предложены подходы к брендингу и продвижению туристического региона. Региональный туристический бренд, автор предлагает рассматривать как один из инструментов продвижения туристско-рекреационного потенциала территории. Предлагаемые меры включают как формирование информационного поля, так и направления модернизации инфраструктуры, внедрение новых стандартов качества обслуживания туристов и отдыхающих на приморских территориях. Даны рекомендации по продвижению туристического бренда региона на туристическом рынке.
Представлена динаміка туристичного потоку в регіоні, дозволяє актуалізувати сучасні проблеми управління розвитком сфери туризму та гостинності в Одеському регіоні. Проведено аналіз регіональних факторів, що впливають на розробку бренду туристичного регіону та його конкурентоспро-можність. Запропоновано підходи до брендингу та просуванню туристичного регіону. Регіональний туристичний бренд, автор пропонує розглядати як один з інструментів просування туристично-рекреаційного потенціалу території. Пропоновані заходи включають як формування інформаційного поля, так і напрями модернізації інфраструктури, впровадження нових стандартів якості обслуговування туристів і відпочиваючих на приморських територіях. Надано рекомендації щодо просування туристичного бренду регіону на туристичному ринку.
Representation of the dynamics of the tourist flow in the region, allows to update today's management challenges development of tourism and hospitality in the Odessa region. The analysis of the regional factors affecting the development of the brand in the region and its tourist competitiveness in general. Proposed approaches to branding and brand promotion of the tourist region. Formation of regional tourism brands, the author proposes to consider as one of the tools of investment in tourist and recreational potential of the area. Suggested measures include both the formation of the information field and the direction of modernization of infrastructure, introduction of new service quality standards of tourists and vacationers in coastal areas. Recommendations are given to promote regional tourism brand in the tourist market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.