Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2015-03-02T08:14:36Z-
dc.date.available2015-03-02T08:14:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Брендинг как составляющая стратегии развития туристического региона / С. Г. Нездойминов // Problems of social and economic development of business: collective monograph. - Canada: BREEZ, 2014. – Vol. 1. – P. 78-86.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792-
dc.description.abstractПредставленая динамика туристического потока в регионе, позволяет актуализировать современные проблемы управления развитием сферы туризма и гостеприимства в Одесском регионе. Проведен анализ региональных факторов, влияющих на разработку бренда туристического региона и его конкурентоспособность в целом. Предложены подходы к брендингу и продвижению туристического региона. Региональный туристический бренд, автор предлагает рассматривать как один из инструментов продвижения туристско-рекреационного потенциала территории. Предлагаемые меры включают как формирование информационного поля, так и направления модернизации инфраструктуры, внедрение новых стандартов качества обслуживания туристов и отдыхающих на приморских территориях. Даны рекомендации по продвижению туристического бренда региона на туристическом рынке.ru_RU
dc.description.abstractПредставлена динаміка туристичного потоку в регіоні, дозволяє актуалізувати сучасні проблеми управління розвитком сфери туризму та гостинності в Одеському регіоні. Проведено аналіз регіональних факторів, що впливають на розробку бренду туристичного регіону та його конкурентоспро-можність. Запропоновано підходи до брендингу та просуванню туристичного регіону. Регіональний туристичний бренд, автор пропонує розглядати як один з інструментів просування туристично-рекреаційного потенціалу території. Пропоновані заходи включають як формування інформаційного поля, так і напрями модернізації інфраструктури, впровадження нових стандартів якості обслуговування туристів і відпочиваючих на приморських територіях. Надано рекомендації щодо просування туристичного бренду регіону на туристичному ринку.-
dc.description.abstractRepresentation of the dynamics of the tourist flow in the region, allows to update today's management challenges development of tourism and hospitality in the Odessa region. The analysis of the regional factors affecting the development of the brand in the region and its tourist competitiveness in general. Proposed approaches to branding and brand promotion of the tourist region. Formation of regional tourism brands, the author proposes to consider as one of the tools of investment in tourist and recreational potential of the area. Suggested measures include both the formation of the information field and the direction of modernization of infrastructure, introduction of new service quality standards of tourists and vacationers in coastal areas. Recommendations are given to promote regional tourism brand in the tourist market.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherBREEZEru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectтуристический потокru_RU
dc.subjectгостиничные услугиru_RU
dc.subjectтуристический регионru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectтуристичний потікru_RU
dc.subjectготельні послугиru_RU
dc.subjectтуристичний регіонru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjecttourist flowru_RU
dc.subjecthotel servicesru_RU
dc.subjecttourist regionru_RU
dc.titleБрендинг как составляющая стратегии развития туристического регионаru_RU
dc.title.alternativeБрендінг як складова стратегії розвитку туристичного регіонуru_RU
dc.title.alternativeBranding as a component of the development strategy tourist regionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.