Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2015-03-02T08:27:42Z-
dc.date.available2015-03-02T08:27:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики региона / С. Г. Нездойминов // Соціально-економічні аспекти розвитку національної економіки в умовах перманентних кризових явищ: колективна монографія / під ред. д.е.н., професора О. О. Непочатенко. – Умань: СПД Сочінський, 2015. – С. 108-115.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793-
dc.description.abstractВ монографии изложены результаты исследований современных проблем развития экономики в условиях глобализации. Освещены социально-экономические аспекты функционирования экономики. Рассмотрены роль и место финансовой и налоговой поилтикы в обеспечении поступательного развития экономической системы. Исследовано влияние инновационной и инвестиционной политики на формирование конкурентоспособного производства продукции. Значительное внимание уделено теоретическим и практическим аспектам развития предпринимательской деятельности как основы успешного функционирования экономики страны. Рассчитано на студентов, аспирантов, преподавателей, научных сотрудников и специалистов, занимающихся вопросами развития экономики.ru_RU
dc.description.abstractУ монографії викладені результати досліджень сучасних проблем розвитку економіки в умовах глобалізації. Висвітлені соціально-економічні аспекти функціонування економіки. Розглянуто роль та місце фінансової та податкової поілтики у забезпеченні поступального розвтку економічної системи. Досліджено вплив інноваційно та інвестиціної політики на формування конкурентоспроможного виробнцитва продукції. Значну увагу приділено теоретичним та практичним аспектам розвитку підприємницької діяльності як основи усіпшного функціонування еокноміки країни. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку економіки.-
dc.description.abstractThe book outlines the results of the research of modern problems of economic development in the context of globalization. Highlights the socio-economic aspects of functioning of the economy. The role and place of financial and tax poiltiky to ensure the progressive development of the economic system. The influence of innovation and investment policy for the formation of a competitive production. Considerable attention is paid to the theoretical and practical aspects of business development as the basis for the successful functioning of the economy. Designed for students, teachers, researchers and professionals involved in the development of the economy.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherСПД Сочінськийru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectтуристический регионru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectтуристичний регіонru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjecttourist regionru_RU
dc.titleРоль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики регионаru_RU
dc.title.alternativeРоль брендингу туристичних територій у розвитку секторальної економіки регіонуru_RU
dc.title.alternativeThe role of branding tourist areas in the development sector of the regional economyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.