Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2833
Title: Кооперативное и колаборативное обучение иностранному языку будущих экономистов
Other Titles: Кооперативне та колаборативне навчання іноземної мови майбутніх економістів
Cooperative and collaborative teaching a foreign language to future economists
Authors: Карпова, Е.О.
Карпова, О.О.
Karpova, E.
Citation: Карпова Е. О. Кооперативное и колаборативное обучение иностранному языку будущих экономистов / Е. О. Карпова // Преподаватель XXI век. – 2013. – № 3. – С. 194–200.
Issue Date: 2013
Publisher: Московський педагогічний університет
Keywords: кооперативное и колаборативное обучение
веб-квест
видеокейс
веб-кейс
коммуникативные навыки
кооперативне та колаборативне навчання
веб-квест
відеокейс
веб-кейс
комунікативні навички
cooperative and collaborative learning
web-quest
video case
web-case
communication skills
Abstract: В статье рассматриваются вопросы кооперативного и колаборативного обучения иностранному языку студентов-экономистов. Автор описывает применение видеокейсов и учебных веб-квестов в процессе обучения будущих экономистов иностранному языку и вводит понятие «веб-кейса». Использование кооперативного и колаборативного обучения иностранному языку будущих экономистов путем применения видеокейсов, веб-кейсов и веб-квестов способствует повышению уровня владения иностранным языком и активизации учебного процесса.
У статті розглядаються питання кооперативного та колаборативного навчання іноземної мови студентів-економістів. Автор описує застосування відеокейсов і навчальних веб-квестів у процесі навчання майбутніх економістів іноземної мови і вводить поняття «веб-кейса». Використання кооперативного та колаборативного навчання іноземної мови майбутніх економістів шляхом застосування відеокейсов, веб-кейсів і веб-квестів сприяє підвищенню рівня володіння іноземною мовою та активізації навчального процесу.
The article highlights the problems of cooperative and collaborative teaching of foreign languages to economics students. The author describes the application of video cases and web-quests while teaching a foreign language to future economists and introduces a new notion of “web-case”. The use of cooperative and collaborative teaching of foreign languages to future economists due to video cases, web-cases and web-quests contributes to increasing the level of foreign language knowledge and activating the process of learning.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2833
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.