Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2845
Назва: International marketing
Інші назви: Міжнародний маркетинг
Международный маркетинг
Автори: Kozak, Y.
Voronova, E.
Osipov, V.
Kochevoy, M.
Козак, Ю.Г.
Воронова, О.В.
Осипов, В.М.
Кочевой, М.М.
Козак, Ю.Г.
Воронова, Е.В.
Осипов, В.Н.
Кочевой, М.Н.
Бібліографічний опис: International marketing. - Edited by Yuriy Kozak, Slawomir Smyczek. – Kiev - Katowice: CUL, 2015. - 279 p.
Дата публікації: 2015
Видавництво: CUL
Ключові слова: international marketing environment
research of the world markets in international marketing
methods and instruments of the international marketing activity
commodity policy in international marketing
pricing in international marketing
міжнародна маркетингова середу
дослідження світових ринків в міжнародному маркетингу
методи та інструменти міжнародної маркетингової діяльності
торгова політика в міжнародному маркетингу
ціноутворення в міжнародному маркетингу
международная маркетинговая среда
исследование мировых рынков в международном маркетинге
методы и инструменты международной маркетинговой деятельности
торговая политика в международном маркетинге
ценообразование в международном маркетинге
Короткий огляд (реферат): The manual contains a general analysis of the basics of international marketing, economic, political, legal, social, cultural, informational, scientific, demographic and geographic its natural state. Particular attention is paid to the methods and tools of international marketing activities, trade and pricing in international marketing tools to promote a product in the foreign market. For students of economic faculties and universities.
Посібник містить загальний аналіз основ міжнародного маркетингу, економічної, політичної, правової, соціальної, культурно-інформаційної, науково-демографічної та географічної його складової. Особливу увагу приділено методам і засобам міжнародної маркетингової діяльності, торгівлі та ціноутворення в міжнародних маркетингових інструментах для просування продукту на зовнішньому ринку. Для студентів економічних факультетів і вузів.
Пособие содержит общий анализ основ международного маркетинга, экономической, политической, правовой, социальной, культурно-информационной, научно-демографической и географической его составляющей. Особое внимание уделено методам и средствам международной маркетинговой деятельности, торговле и ценообразованию в международных маркетинговых инструментах для продвижения продукта на внешнем рынке. Для студентов экономических факультетов и вузов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2845
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
International marketing.pdf3,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.