Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKozak, Y.-
dc.contributor.authorVoronova, E.-
dc.contributor.authorOsipov, V.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.contributor.authorКозак, Ю.Г.-
dc.contributor.authorВоронова, О.В.-
dc.contributor.authorОсипов, В.М.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorКозак, Ю.Г.-
dc.contributor.authorВоронова, Е.В.-
dc.contributor.authorОсипов, В.Н.-
dc.contributor.authorКочевой, М.Н.-
dc.date.accessioned2015-04-17T11:05:12Z-
dc.date.available2015-04-17T11:05:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationInternational marketing. - Edited by Yuriy Kozak, Slawomir Smyczek. – Kiev - Katowice: CUL, 2015. - 279 p.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2845-
dc.description.abstractThe manual contains a general analysis of the basics of international marketing, economic, political, legal, social, cultural, informational, scientific, demographic and geographic its natural state. Particular attention is paid to the methods and tools of international marketing activities, trade and pricing in international marketing tools to promote a product in the foreign market. For students of economic faculties and universities.ru_RU
dc.description.abstractПосібник містить загальний аналіз основ міжнародного маркетингу, економічної, політичної, правової, соціальної, культурно-інформаційної, науково-демографічної та географічної його складової. Особливу увагу приділено методам і засобам міжнародної маркетингової діяльності, торгівлі та ціноутворення в міжнародних маркетингових інструментах для просування продукту на зовнішньому ринку. Для студентів економічних факультетів і вузів.-
dc.description.abstractПособие содержит общий анализ основ международного маркетинга, экономической, политической, правовой, социальной, культурно-информационной, научно-демографической и географической его составляющей. Особое внимание уделено методам и средствам международной маркетинговой деятельности, торговле и ценообразованию в международных маркетинговых инструментах для продвижения продукта на внешнем рынке. Для студентов экономических факультетов и вузов.-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherCULru_RU
dc.subjectinternational marketing environmentru_RU
dc.subjectresearch of the world markets in international marketingru_RU
dc.subjectmethods and instruments of the international marketing activityru_RU
dc.subjectcommodity policy in international marketingru_RU
dc.subjectpricing in international marketingru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова середуru_RU
dc.subjectдослідження світових ринків в міжнародному маркетингуru_RU
dc.subjectметоди та інструменти міжнародної маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectторгова політика в міжнародному маркетингуru_RU
dc.subjectціноутворення в міжнародному маркетингуru_RU
dc.subjectмеждународная маркетинговая средаru_RU
dc.subjectисследование мировых рынков в международном маркетингеru_RU
dc.subjectметоды и инструменты международной маркетинговой деятельностиru_RU
dc.subjectторговая политика в международном маркетингеru_RU
dc.subjectценообразование в международном маркетингеru_RU
dc.titleInternational marketingru_RU
dc.title.alternativeМіжнародний маркетингru_RU
dc.title.alternativeМеждународный маркетингru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
International marketing.pdf3,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.