Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2926
Назва: Впив монетарних чинників на позиціювання інфляційної складової у діяльності банків: методологічні та практичні аспекти оцінювання
Інші назви: Влияние монетарных факторов на позиционирование инфляционной составляющей в деятельности банков: методологические и практические аспекты оценивания
Influence of monetary factors on positioning of inflationary constituent in activity of banks: methodological and practical aspects of evaluation
Автори: Коваленко, В.В.
Шепель, Є.В.
Коваленко, В.В.
Шепель, Е.В.
Kovalenko, V.
Shepel, E.
Бібліографічний опис: Коваленко В. В. Впив монетарних чинників на позиціювання інфляційної складової у діяльності банків: методологічні та практичні аспекти оцінювання: монографія / В. В. Коваленко, Є .В. Шепель. – Одеса: Атлант, 2015. – 242 с.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Атлант
Ключові слова: монетарні чинники
банки
інфляційна складова
грошово-кредитна політика
процентна ставка
інфляційне таргетування
монетарные факторы
банки
инфляционная составляющая
денежно-кредитная политика
процентная ставка
инфляционное таргетирование
monetary factors
banks
inflationary component
monetary policy
interest rate
inflation targeting
Короткий огляд (реферат): У монографії охарактеризовано науково-категорійний апарат щодо визначення понять «інфляція», «інфляційна складова у діяльності банків», «інфляційний потенціал». Визначено особливості та сучасні підходи до оцінки впливу монетарних чинників на інфляційну складову у діяльності банків, а саме: на утворення інфляційної складової банківських операцій, впливу на ефективність банківської діяльності, на цінову рівновагу банківських послуг. Запропоновано класифікацію чинників ціноутворення на ринку банківських послуг, які поділено на загальні (чинники стану економіки та чинники стану грошового ринку) і специфічні (керовані і некеровані). У роботі запропоновано модель багатофакторного агрегування для визначення ринкової позиції банків з урахуванням структурних компонентів показника монетизації. Доведено, що визначення рівня ринкової позиції банків необхідне для прийняття рішень суб’єктами оцінки з позиції застосування адміністративних методів регулювання.
В монографии охарактеризованы научно-категориальный аппарат относительно определения понятий «инфляция», «инфляционная составляющая в деятельности банков», «инфляционный потенциал». Определены особенности и современные подходы к оценке влияния монетарных факторов на инфляционную составляющую в деятельности банков, а именно: на образование инфляционной составляющей банковских операций, влияния на эффективность банковской деятельности, на ценовую равновесие банковских услуг. Предложена классификация факторов ценообразования на рынке банковских услуг, которые разделены на общие (факторы состояния экономики и факторы состояния денежного рынка) и специфические (управляемые и неуправляемые). В работе предложена модель многофакторного агрегирования для определения рыночной позиции банков с учетом структурных компонентов показателя монетизации. Доказано, что определение уровня рыночной позиции банков необходимо для принятия решений субъектами оценки с позиции применения административных методов регулирования.
In a monograph a vehicle is described in relation to determination of concepts "inflation", "inflationary constituent in activity of banks", "inflationary potential". Features and modern going are certain near the estimation of influence of monetary factors on an inflationary constituent in activity of banks, namely: on formation of inflationary constituent of bank transactions, influence on efficiency of bank activity, on the price equilibrium of bank services. Classification of factors of pricing offers at the market of bank services that is divided into general (factors of the state of economy and factors of money market condition) and specific (guided and out of control). In-process the model of the multivariable aggregating offers for determination of market position of banks taking into account the structural components of index of monetization. It is well-proven that determination of level of market position of banks is needed for making decision by the subjects of estimation from position of application of administrative methods of adjusting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2926
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.