Реклама туристичного продукту та послуг в Інтернеті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Визначено основні аспекти та особливості рекламування продукту туристичних підприємств в сучасних умовах. Виділено характерні риси рекламування в туризмі. Розглянуто можливості таргетінгу в рекламі та його види.
Определены основные аспекты и особенности рекламирования продукта туристических предприятий в современных условиях. Выделены характерные черты рекламы в туризме. Рассмотрены возможности таргетинга в рекламе и его виды.
The main aspects and features of the advertising of the product in tourism sphere in modern conditions were defined. The characteristics of advertising in tourism were highlighted. The possibilities of targeting in advertising and its kinds were overlooked.

Опис

Бібліографічний опис

Орлик О. В. Реклама туристичного продукту та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, М. П. Герганова // Інформатика та інформаційні технології: студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 8-11.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються