Реклама туристичного продукту та послуг в Інтернеті
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Визначено основні аспекти та особливості рекламування продукту туристичних підприємств в сучасних умовах. Виділено характерні риси рекламування в туризмі. Розглянуто можливості таргетінгу в рекламі та його види.
Определены основные аспекты и особенности рекламирования продукта туристических предприятий в современных условиях. Выделены характерные черты рекламы в туризме. Рассмотрены возможности таргетинга в рекламе и его виды.
The main aspects and features of the advertising of the product in tourism sphere in modern conditions were defined. The characteristics of advertising in tourism were highlighted. The possibilities of targeting in advertising and its kinds were overlooked.
Определены основные аспекты и особенности рекламирования продукта туристических предприятий в современных условиях. Выделены характерные черты рекламы в туризме. Рассмотрены возможности таргетинга в рекламе и его виды.
The main aspects and features of the advertising of the product in tourism sphere in modern conditions were defined. The characteristics of advertising in tourism were highlighted. The possibilities of targeting in advertising and its kinds were overlooked.
Опис
Ключові слова
туристичний продукт, рекламування туристичного продукту, види реклами, рекламна діяльність, таргетінг, види таргетінгу, туристический продукт, рекламирование туристического продукта, виды рекламы, рекламная деятельность, таргетинг, виды таргетинга, tourism product, advertising of tourism product, types of advertising, advertising activity, targeting, types of targeted advertising
Бібліографічний опис
Орлик О. В. Реклама туристичного продукту та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, М. П. Герганова // Інформатика та інформаційні технології: студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 8-11.