Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Title: Реклама туристичного продукту та послуг в Інтернеті
Other Titles: Реклама туристического продукта и услуг в Интернете
Advertising of tourism products and services on the Internet
Authors: Орлик, О.В.
Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Реклама туристичного продукту та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, М. П. Герганова // Інформатика та інформаційні технології: студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 8-11.
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичний продукт
рекламування туристичного продукту
види реклами
рекламна діяльність
таргетінг
види таргетінгу
туристический продукт
рекламирование туристического продукта
виды рекламы
рекламная деятельность
таргетинг
виды таргетинга
tourism product
advertising of tourism product
types of advertising
advertising activity
targeting
types of targeted advertising
Abstract: Визначено основні аспекти та особливості рекламування продукту туристичних підприємств в сучасних умовах. Виділено характерні риси рекламування в туризмі. Розглянуто можливості таргетінгу в рекламі та його види.
Определены основные аспекты и особенности рекламирования продукта туристических предприятий в современных условиях. Выделены характерные черты рекламы в туризме. Рассмотрены возможности таргетинга в рекламе и его виды.
The main aspects and features of the advertising of the product in tourism sphere in modern conditions were defined. The characteristics of advertising in tourism were highlighted. The possibilities of targeting in advertising and its kinds were overlooked.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.