Особистісно-орієнтоване навчання студентів-економістів в процесі вивчення іноземної мови

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Анотація

У статті розглянуті проблеми та особливості використання особистісно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів-економістів. Подано результати дослідження, визначені педагогічні умови впровадження даного підходу, рівні та критерії сформованості особистих якостей студента при вивченні іноземної мови.
В статье рассмотрены проблемы и особенности использования личностно-ориентированного подхода к обучению иностранного языка студентов-экономистов. Даны результаты исследования, определены педагогические условия внедрения этого подхода, уровни и критерии сформированных личностных качеств студента при изучении иностранного языка.
The problems and peculiarities of student-centred learning of economics students in the English language classroom have been considered in the article. The results of the research are given, the pedagogical conditions of implementation of student-centred learning as well as the levels and criteria of the formation of student’s personal qualities while learning English have been defined.

Опис

Бібліографічний опис

Карпова О. О. Особистісно-орієнтоване навчання студентів-економістів в процесі вивчення іноземної мови / О. О. Карпова // Науковий вісник ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2011. – С. 65–70.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються