Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076
Title: Исследование дуальности современного промышленного рынка
Other Titles: Дослідження дуальності сучасного промислового ринку
Researchs of the dularity of modern industrial market
Authors: Литовченко, И.Л.
Литовченко, І.Л.
Litovchenko, I.
Citation: Литовченко И. Л. Исследование дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Одеського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2014. - №4. - С. 70-81.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: концепция маркетинга
реально-виртуальная дуальность
промышленный рынок
интернет-маркетинг
концепція маркетингу
реально-віртуальна дуальність
промисловий ринок
інтернет-маркетинг
marketing concept
virtual real duality
the industrial market
internet-marketing
Abstract: В статье рассматривается проблема трансформации теории маркетинга в связи с переходом современного рынка на новый исторический этап развития. Исследуется реально-виртуальная дуальность промышленного рынка, основой которой является качественно новые условия маркетинговой деятельности, сформированные на базе возможностей интернета. Изучаются перспективы развития рынка, его участников и их маркетинговой деятельности в связи с инновационными решениями в области информационных технологий. Предлагается и обосновывается новая концепция маркетинга – интернет-маркетинг.
У статті розглядається проблема трансформації теорії маркетингу в з'язку з перехідом сучасного ринку на новий історичний етап розвитку. Досліджується реально-віртуана дуальність промислового ринку, основою якої є якістно нові умови маркетингової діяльності, які булі сформованини завдяки можливостям інтернету. Вивчаються перспективи розвитку ринку, його учасників та їх маркетингова діяльність в з'язку з іноваційними рішеннями в сфері інформаційних технологій. Запропонована та обгрунтовується нова концепція маркетингу - інтернет -маркетинг.
The article considers the problem of transformation of marketing theory in connection with the transition of the modern market for a new historical stage of development.Explores the real-virtual duality of industrial market, which is based on the new conditions of the marketing activities based on the capabilities of the internet.We study the prospects of development of the market, its participants and their marketing activities in connection with innovative solutions in the field of information technology. Proposed and justified a new concept of marketing is Internet marketing.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.