Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.date.accessioned2015-06-08T10:42:18Z-
dc.date.available2015-06-08T10:42:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛитовченко И. Л. Исследование дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Одеського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2014. - №4. - С. 70-81.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076-
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема трансформации теории маркетинга в связи с переходом современного рынка на новый исторический этап развития. Исследуется реально-виртуальная дуальность промышленного рынка, основой которой является качественно новые условия маркетинговой деятельности, сформированные на базе возможностей интернета. Изучаются перспективы развития рынка, его участников и их маркетинговой деятельности в связи с инновационными решениями в области информационных технологий. Предлагается и обосновывается новая концепция маркетинга – интернет-маркетинг.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема трансформації теорії маркетингу в з'язку з перехідом сучасного ринку на новий історичний етап розвитку. Досліджується реально-віртуана дуальність промислового ринку, основою якої є якістно нові умови маркетингової діяльності, які булі сформованини завдяки можливостям інтернету. Вивчаються перспективи розвитку ринку, його учасників та їх маркетингова діяльність в з'язку з іноваційними рішеннями в сфері інформаційних технологій. Запропонована та обгрунтовується нова концепція маркетингу - інтернет -маркетинг.-
dc.description.abstractThe article considers the problem of transformation of marketing theory in connection with the transition of the modern market for a new historical stage of development.Explores the real-virtual duality of industrial market, which is based on the new conditions of the marketing activities based on the capabilities of the internet.We study the prospects of development of the market, its participants and their marketing activities in connection with innovative solutions in the field of information technology. Proposed and justified a new concept of marketing is Internet marketing.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectконцепция маркетингаru_RU
dc.subjectреально-виртуальная дуальностьru_RU
dc.subjectпромышленный рынокru_RU
dc.subjectинтернет-маркетингru_RU
dc.subjectконцепція маркетингуru_RU
dc.subjectреально-віртуальна дуальністьru_RU
dc.subjectпромисловий ринокru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectmarketing conceptru_RU
dc.subjectvirtual real dualityru_RU
dc.subjectthe industrial marketru_RU
dc.subjectinternet-marketingru_RU
dc.titleИсследование дуальности современного промышленного рынкаru_RU
dc.title.alternativeДослідження дуальності сучасного промислового ринкуru_RU
dc.title.alternativeResearchs of the dularity of modern industrial marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Исследование дульности современного промышленного рынка.pdf367,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.